skip to Main Content

بدون سیستم مدیریت فرایندها سخت میتوانید مجموعه خود را مدیریت کنید., مستندسازی و تعریف فرآیندها و خودکار سازی اجرای آنها., شناسایی فرصتها و بهبود فرآیندها و حذف فعالیتهای غیر ضروری., کاهش منابع مورد نیاز و افزایش هماهنگی و سرعت اجرای سیکل فرآیندها باعث رضایتمندی مشتری میشوند., امروز هم دیر نیست 🙂

پیاده سازی سیستم مدیریت فرایندها BPMSمتناسب با شرایط سازمان شما

چرا BPMS؟

آیا شما به عنوان مدیر سازمان خود زمان زیادی را صرف کارهای سنتی سازمان میکنید؟

آیا پیگیری امور جاری سازمان از همکاران نیمی از زمان کاری شما را میگیرد؟

آیا فرایندها ی سازمان شما وابسته به اشخاص و همکاران است و با تعدیل و استعفای آنها روند کاری شما مختل میشود؟

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که دلیل کند پیش رفتن فرایندها ی سازمان شما ناشی از چیست؟

گزارش گیری از امور محوله

با سیستم مدیریت فرایندها شما خواهید توانست کارهایی که زمان زیادی از تیم کاری و همکاران به اصطلاح گلوگاه ها را شناسایی کنید و در صدد رفع آنها و بهبود آنها چاره اندیشی کنید.

هوشمند سازی فرایندها

با هوشمند سازی فرایندها شما میتوانید برخی از کارهای روزمره و وقت گیر کارکنان خود را حذف کنید و با این کار بهره وری تیم خود را بالاتر ببرید.

صرفه جویی در زمان

با مشخص بودن فرایندها و تعریف آنها برای هر تیم کاری یا بخش اجرایی باعث میشوید تمام کارها در مسیر درست خود و برنامه ریزی شده پیش رود . همچنین با صرف کمترین زمان میتوانید از میزان پیشرفت هر کار اطلاع پیدا کنید.

پیاده سازی و راه اندازی سیستم BPMS برای شرکت شما

اگر برای مدیریت درخواست های مشتریان و تعامل با آنها دچار مشکل هستید و نیاز دارید تمام فرایندهای انجام کار در شرکت شما بهینه و بدون کمترین اتلاف زمانی انجام شوند و تمام فرایندها و مراحل ثبت و بتوانید تشخیص دهید کدام مرحله از کارتان گلوگاه دارد با ما مشورت کنید ما برای شما راه حل هایی داریم .

توضیحات

در این بخش برخی از امکانات کلیدی سیستم مدیریت فرایندها و چرخه کاری را لیست میکنیم .

۱.امکان تعریف کارمندان و مشتریان

در این بخش شما بدون هیچ محدودیتی خواهید توانست حساب های کاربری مشتریان و همکاران را تعریف کنید.

۲.امکان تعریف گروه های مختلف کاری سازمان

امکان تعریف گروه های کاری مختلف در شرکت. به طور مثال گروه های بازاریابی و گروه ای تی و گروه امور قراردادها

۳.تعیین کلیه فرایندهای کاری سازمان

امکان تعریف و مدیریت کلیه فرایندهای کاری سازمان به طوری که همکاران این فرایندها را در کارتابل کاری خود خواهند دید و به ترتیب امور مربوطه را انجام میدهند.

۴ . امکان تعریف کار جدید در سیستم و در جریان انداختن آن

شما قادر خواهید بود تسک یا کار جدیدی تعریف وگروه کاری آن را مشخص کنید تا گروه مورد نظر بتوانند این کار را طبق روال ها و فرایندهای تعریف شده پیگیری و انجام دهند.

۵.امکان تعریف کار یا درخواست برون سازمانی توسط مشتریان

مشتریان نیز میتوانند علاوه بر همکاران داخلی سازمان تسک یا درخواست خود را از پنل خود وارد کنند و پس از تعریف این درخواست به گروه کاری مربوطه ارجاع خواهد شد.

۶. امکان تعیین اولویت برای کارها جهت پیگیری سریعتر

۷. امکان ثبت موارد و ثبت زمان هریک توسط همکاران و نمایش مجموع ساعاتی که صرف یک فعالیت شده

۸.امکان ثبت توضیحات نامحدود برای هر کار و پیوست کردن مستندات به هر کار

۹. امکان ارجاع کارها توسط مدیران و کارمندان جهت پیگیری

۱۰ . امکان جستجو و مدیریت تمام کارهای سازمان در بازه های تاریخی مشخص

۱۱ . امکان تعریف سوالات نظر سنجی و مشاهده نتایج آن

۱۲ . امکان رویت پیشرفت کارها توسط مدیران و ناظران مربوطه

۱۳ . بخش گزارش گیری مدیریت و سرگروه تیم های کاری از کارهای انجام شده

۱۴ . آگاه سازی همکاران در صورت ارجاع کار به آنها و باز و بسته کردن یک فعالیت

۱۵ . امکان تعرف پرسشنامه آنلاین برای مشتریان

۱۶ . امکان ورود مشتریان با نام کاربری خود و مشاهده فعالیت های خود به همراه وضعیت و کارشناس فعلی آن

۱۷ . امکان پیگیری کارها در وب سایت اصلی بدون نیاز به لاگین مشتریان در سیستم

Back To Top
Close search
Search