پیاده سازی سیستم مدیریت فرایندها BPMSمتناسب با شرایط سازمان شما

پیاده سازی و راه اندازی سیستم BPMS برای شرکت شما
اگر برای مدیریت درخواست های مشتریان و تعامل با آنها دچار مشکل هستید و نیاز دارید تمام فرایندهای انجام کار در شرکت شما بهینه و بدون کمترین اتلاف زمانی انجام شوند و تمام فرایندها و مراحل ثبت و بتوانید تشخیص دهید کدام مرحله از کارتان گلوگاه دارد با ما مشورت کنید ما برای شما راه حل هایی داریم .
در این بخش برخی از امکانات کلیدی سیستم مدیریت فرایندها و چرخه کاری را لیست میکنیم .
۱.امکان تعریف کارمندان و مشتریان
در این بخش شما بدون هیچ محدودیتی خواهید توانست حساب های کاربری مشتریان و همکاران را تعریف کنید.
۲.امکان تعریف گروه های مختلف کاری سازمان
امکان تعریف گروه های کاری مختلف در شرکت. به طور مثال گروه های بازاریابی و گروه ای تی و گروه امور قراردادها
۳.تعیین کلیه فرایندهای کاری سازمان
امکان تعریف و مدیریت کلیه فرایندهای کاری سازمان به طوری که همکاران این فرایندها را در کارتابل کاری خود خواهند دید و به ترتیب امور مربوطه را انجام میدهند.
۴ . امکان تعریف کار جدید در سیستم و در جریان انداختن آن
شما قادر خواهید بود تسک یا کار جدیدی تعریف وگروه کاری آن را مشخص کنید تا گروه مورد نظر بتوانند این کار را طبق روال ها و فرایندهای تعریف شده پیگیری و انجام دهند.
۵.امکان تعریف کار یا درخواست برون سازمانی توسط مشتریان
مشتریان نیز میتوانند علاوه بر همکاران داخلی سازمان تسک یا درخواست خود را از پنل خود وارد کنند و پس از تعریف این درخواست به گروه کاری مربوطه ارجاع خواهد شد.
۶. امکان تعیین اولویت برای کارها جهت پیگیری سریعتر
۷. امکان ثبت موارد و ثبت زمان هریک توسط همکاران و نمایش مجموع ساعاتی که صرف یک فعالیت شده
۸.امکان ثبت توضیحات نامحدود برای هر کار و پیوست کردن مستندات به هر کار
۹. امکان ارجاع کارها توسط مدیران و کارمندان جهت پیگیری
۱۰ . امکان جستجو و مدیریت تمام کارهای سازمان در بازه های تاریخی مشخص
۱۱ . امکان تعریف سوالات نظر سنجی و مشاهده نتایج آن
۱۲ . امکان رویت پیشرفت کارها توسط مدیران و ناظران مربوطه
۱۳ . بخش گزارش گیری مدیریت و سرگروه تیم های کاری از کارهای انجام شده
۱۴ . آگاه سازی همکاران در صورت ارجاع کار به آنها و باز و بسته کردن یک فعالیت
۱۵ . امکان تعرف پرسشنامه آنلاین برای مشتریان
۱۶ . امکان ورود مشتریان با نام کاربری خود و مشاهده فعالیت های خود به همراه وضعیت و کارشناس فعلی آن
۱۷ . امکان پیگیری کارها در وب سایت اصلی بدون نیاز به لاگین مشتریان در سیستم